Friday, September 01, 2006

Dökme demir demlik ve tencereler








Dökme demirden üretilmiş demlikler çayınızın daha lezzetli olmasını ve uzun süre sıcaklığını muhafaza ederken acılaşmamasını sağlayacaktır.
Dökme demir ısı kaynağından uzaklaştırılsa bile sıcaklığını korumaktadır.Böylece demliğinizi çaydanlığınızın üzerinde kaynatmaya devam etmek zorunda kalmayacaksınız.






Dökme demirden yapılmış tencere, yüksek ısıda ve uzun süre pişirmek gerektiren et ve bakliyat yemekleriniz için mükemmel bir seçenektir.Isıyı uzun süre korur ve ısının eşit şekilde yayılmasını sağlar.

Labels:

2 Comments:

At 12:39 PM, Blogger Tijen said...

bu çaydanliklar muhtesem degil mi elif?
ben de son seyahatimde bir tane döküm çaydanlik ve ona uygun çay fincanlari aldim. kullanmaya kiyamadim ama herhalde tadini çikarmak en güzeli!
tesekkürler paylastiklariniz için.
tijen

 
At 3:44 PM, Blogger DREAMER Elif GÜNEŞ said...

Merhaba Tijen hanim,
hoşgeldiniz :)yorumunuzu alinca o kadar mutlu oldum ki.Mutfakta zen ile bizlere hem gezi hem yemek acisindan harika katkilarda bulunuyorsunuz cok tesekkurler.
Kitaplarinizi da cok begeniyorum.Ozellikle her gune bir yemek adli son kitabiniz cok guzel.

Evet, dokum caydanliklarla demlenen cayin lezzeti cok daha hos oluyor.Bende henuz fincanlari yok :)En kisa zamanda denemelisiniz caydanliginizi ve fincanlarini.

 

Post a Comment

<< Home